COACH APLO

Życiorys

Trener i konsultant biznesu od 1998 r. Doświadczenie zdobywała pracując jako menedżer w takich firmach jak: Warsaw Marriott Hotel (Housekeeping Manager), C. Olsen (Menedżer Transportu i Logistyki), Young & Rubicam (Project Manager) czy Burson Marsteller (Project Manager). Z tych doświadczeń, a także szkoleń, w których w tamtym czasie uczestniczyła wyniosła wiedzę i zdobyła umiejętności zarządzania ludźmi, pracy w projektach i budowania relacji z klientami. Od 1998 roku pomaga organizacjom (firmom różnych branż, także urzędom administracji państwowej i samorządowej oraz fundacjom) osiągać wyniki poprzez rozwój kompetencji ich pracowników. Szczególnie lubi uczyć komunikowania się w sytuacjach trudnych, konfliktogennych, kiedy stawka jest wysoka i trzeba znaleźć najlepsze rozwiązanie. Według niej, ten typ kompetencji interpersonalnych ma podstawowe znaczenie nie tylko w biznesie.