COACH APLO

Życiorys

Od 24 lat swoją pasję do muzyki realizuje w Sony Group pracując na rzecz artystów i autorów.

W 2009 roku została Dyrektorem Zarządzającym Sony Music Publishing Poland Sp. z o.o. i odpowiada za region Europy Środkowo-Wschodniej.

Od tego czasu spółce powierzyli reprezentację swoich autorskich praw majątkowych m.in. Jan Borysewicz, Michał Urbaniak, czy liderzy polskiego hip hopu Sokół, Pezet i Taco Hemingway oraz spadkobiercy katalogu utworów ikony polskiej kultury – Wojciecha Młynarskiego.

Wcześniej, przez 11 lat zajmowała się marketingiem muzyki klasycznej, jazzowej, filmowej oraz projektami specjalnymi w Sony Music Entertainment, gdzie oprócz projektów płytowych na potrzeby biznesu, komercyjnych składanek pop, czy licencjonowania muzyki do reklam zrealizowała m.in. wydanie na DVD serii „Kabaret Olgi Lipińskiej”, a promocję ścieżki dźwiękowej do filmu Mela Gibsona „Pasja” połączyła z akcją charytatywną na rzecz Hospicjum dla dzieci we Wrocławiu.  Współpracowała z producentami przy wyborze i licencjach nagrań ścieżek dźwiękowych m.in. do filmów „Chopin. Pragnienie miłości” Jerzego Antczaka oraz “Pianista” Romana Polańskiego, za którą Janusz Olejniczak został uhonorowany przez Ministra Kultury multiplatynową płytą za pierwszą w historii tak wysoką sprzedaż albumu polskiego pianisty na świecie.

Z wykształcenia pianistka i muzykolog z dyplomem UW uzupełnionym studiami z zarządzania i marketingu na SGH i MBA Academy tejże uczelni oraz ostatnio studiami APP – Akademia Liderów Jacka Santorskiego w Szkole Biznesu PW kontynuowanymi w Studium Autorytety. Wie, że rozmowa o kulturze i sztuce z perspektywy realiów rynkowych oraz liczb ją wzbogaca dlatego stara się rozumieć, tłumaczyć i godzić tę wzajemną zależność oraz… edukować.