Search for:
  • APLO
    • Idea APLO
    • Trenerzy i wykładowcy
    • Coachowie / Mentorzy
    • Program APLO
    • Rekrutacja APLO 2025
    • Poprzednie edycje APLO
    • Opinie o APLO
    • Galeria
  • APLO II LEWZ
    • Idea APLO II
    • Program APLO II
    • Coaching / Mentoring II
    • Poprzednie Edycje APLO II
  • Coaching / Mentoring
    • Coachowie / Mentorzy
  • Klub Alumnów
    • Idea Klubu
      • Sala delle Muse
    • Konferencja EDP
    • 4D Enter
  • Aktualności
    • Kalendarium
    • Inspiracje
  • Media
  • Kontakt
Akademia Przywództwa Liderów Oświaty
  • APLO
    • Idea APLO
    • Trenerzy i wykładowcy
    • Coachowie / Mentorzy
    • Program APLO
    • Rekrutacja APLO 2025
    • Poprzednie edycje APLO
    • Opinie o APLO
    • Galeria
  • APLO II LEWZ
    • Idea APLO II
    • Program APLO II
    • Coaching / Mentoring II
    • Poprzednie Edycje APLO II
  • Coaching / Mentoring
    • Coachowie / Mentorzy
  • Klub Alumnów
    • Idea Klubu
      • Sala delle Muse
    • Konferencja EDP
    • 4D Enter
  • Aktualności
    • Kalendarium
    • Inspiracje
  • Media
  • Kontakt

Blog

Akademia Przywództwa Liderów Oświaty > Inspiracje > Patrick Lencioni „Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej”

Patrick Lencioni „Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej”

access_time13 sierpnia 2019
perm_identity Posted by i.nienaltowska
folder_open Inspiracje

Kto ma za sobą lekturę „Pięciu dysfunkcji pracy zespołowej” Partricka Lencioniego ten powinien sięgnąć po kontynuację bestselleru – „Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej”.

Określenie problemów w zespole jest tylko pierwszym krokiem. Tym razem autor opisuje narzędzia, ćwiczenia, modele oceny, a wszystko to popiera przykładami z własnej praktyki. To zwięzły przewodnik, który pomaga liderom w usprawnianiu kierowania swoim zespołem.

Czy jesteście gotowi znaleźć odpowiedzi na pytania „Czy naprawdę jesteśmy zespołem?”, „Jaka jest nasza efektywność?” i wiele innych?

Zespół, który tworzą pracownicy szkoły niewiele różni się od zespołów ze świata biznesu. Pojawiające się problemy są podobne, a dbanie o relacje międzyludzkie powinno być ważnym elementem działań dyrektora-lidera.

Instytut Humanites poleca niniejszą publikację szczególnie uczestnikom i absolwentom Akademii Przywództwa Liderów Oświaty.

 

 

Tags: Akademia Liderów Oświaty;Akademia Przywództwa Liderów Oświaty;ALUMNI;APLOAPLO IIBudowanie zespołuHumanitesLider Edukacji;Przywództwo w Edukacji;
Newer Pracowite wakacje APLO II, czyli jak wprowadzić zmianę w szkole.
Older "CONNECTING WORLDS" - wywiad Macieja Prolińskiego z Zofią Dzik w POLISH MARKET
Search for:
Ostatnie wpisy
  • Czarne dziury, gwiazdy i przyszłość polskiej nauki. Zakończyliśmy XV edycję APLO
  • “Nie tylko prompting” – wywiad z Zofią Dzik na łamach “hAI Magazine”
  • Osobowość edukacji – wywiad z Zofią Dzik na łamach “Dyrektor Szkoły”
  • „AI, NASA i K3 – nowe technologie i rozwój kompetencji przyszłości” spotkanie w ramach Klubu Alumnów APLO
  • Zakończenie XIV edycji APLO
Ad Banner
Ad Banner
DANE DO FAKTURY:

FUNDACJA HUMANITES – SZTUKA WYCHOWANIA

  • location_on
    ul. Nowogrodzka 56/7, 00-695 Warszawa
  • phone_android
    + 48 690 193 790
  • email
    biuro@humanites.pl
DANE DO PRZELEWÓW:

PKO Bank Polski
93 1020 1042 0000 8002 0240 9068
Jesteśmy Organizacją Pożytku Publicznego o Numerze KRS 0000368820

NIP: 524-27-22-596
REGON: 142641890

 

 

APLO
  • APLO
  • APLO II LEWZ
  • Klub Alumnów
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Media
  • Kontakt
© 2025 Akademia Przywództwa Liderów Oświaty. All rights reserved
keyboard_arrow_up