Magazyn THINKTANK: Lekcje ze zmian w szkole
Artykuł z ThinkTank Magazine 24/2015.
Istnieje przekonanie, że szkoła jest jednym z najbardziej konserwatywnych, trudnych, a wręcz niemożliwych do zmiany środowisk. Ale szkoły przeobrażają się dużo bardziej, niż się wydaje. Dzięki ich liderom – dyrektorom.
Artykuł jest zapisem debaty powstałej na podstawie „okrągłego stołu” THINKTANK, w którym udział wzięli: • Magdalena Łabuś-Brzezińska (psycholog, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 9, Warszawa) • Małgorzata Szafoni-Chorbińska (dyrektor Zespołu Szkół nr 24, Wrocław) • Zofia Dzik (prezes Fundacji Humanites – Sztuka Wychowania) • Renata Fluder (dyrektor Gimnazjum nr 3, Wrocław) • Maja Maciejewska-Jesionek (doradca zawodowy, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 9, Warszawa) • Cezary Kocon (naczelnik Wydziału Oświaty w Urzędzie Dzielnicy Mokotów) • Edyta Krajewska (dyrektor Szkoły Podstawowej nr 63, Wrocław) • Małgorzata Kułaczkowska (dyrektor Gimnazjum nr 7, Warszawa) • Anita Omelańczuk (dyrektor XXXIV Liceum Ogólnokształcącego, Warszawa) • Dorota Postek (dyrektor Gimnazjum nr 15, Warszawa) • Marek Sempik (dyrektor Gimnazjum nr 29, Wrocław) • Jarosław Szulski (Values – Grupa Firm Doradczych) • Ilona Zioło (dyrektor Gimnazjum nr 21, Wrocław).
Pełny artykuł można przeczytać tu: THINKTANK MAGAZINE: Lekcje ze zmian w szkole